prinsessklänningar och dans

15 Februari 2013 - 20:34
Hej! Sportlov äntligen! som jag har väntat! Ska bli så skönt att få sova ut ordentligt och bara ta det lugnt. Jag har egentligen inga planer förutom att jag skulle med Amanda och Minea. Så ska jag ju klart vara med mina kompisar!
 
Nu ska jag berätta! Jag kom just hem från ''gamlas dans'' en dans som hålls för alla 2-or i bogy(gymnasium). Alla var uppklädda och flickorna hade värsta prinsessklänningarna. Pojkarna bar smoking och alla var väldigt stiliga. Medan jag stod där så kom Sofia och jag höll ju på att skratta ihjäl mig när hon grubblade över att kameran fotade för mörkt osv. 
Nu ska jag sluta pladdra och visa lite bilder istället.
 
Kram Fanny
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0