sticks and stones♡

21 Mars 2013 - 18:40
Ola'! Sitter här och lysnar på Ulrik munter , så himla bra!
Jag älskar verkligenhela honom och så förstås hans sånger också.
hihi.Jag blev verkligen såå himla besviken när han inte vann melodifestivalen.
Men hänt är hänt.
 
Åh vad det är skönt att bara sitta och lyssna på musik efter att ha dansat i en timme!
Vi har så himla rolig dans. Så började jag en till dans/böt till ''Nyky tanssi''. Dock är det raka
motsatsen till vad jag tidigare har dansat men kuöl är det ändå. Ni får se lite bilder  från senaste dagarna.
Vet verkligen inte vad jag ska göra med min header, blir aldrig nöjd. Jag är i akut behov av att slippa och fota! Kommentera gärna om det finns någon som vill komma med!
Nu ha det bra sötisar!
ps. ni ffår se äldre bilder eftersom bilderna inte kom till datorn och nu försvann spårlöst.. arht!!

Kommentarer
Postat av: Wilma

Hihi jag är frivillig att komma och fota !! (; Vi borde göra så som vi någon gång har planerat alltså med Isabella också ? (::

Svar: wihii! joo! Ledig på veckoslutet?(:
Fanny

2013-03-21 @ 21:25:25 / http://wilmalotta.blogg.se
Postat av: Wilma

Neej tyvärr jag har jätte bråttom på veckoskutet :/.

2013-03-22 @ 19:46:50 / http://wilmalotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0