now i gotta go my own way

25 Mars 2013 - 17:53
 
Åh jag längtar verkligen till sommaren såå himla mycket! Vill bara att skolan ska ta slut. Jag har redan så många grejer planerade. Till exempel ska jag sommarjobba, jag ska kanske till London, beror på vad jag får i engelska, ska/vill på ett 4H läger i Norge var det är flera olika människor från olika länder dock kostar det 430e (ca. 4300kr) så mina föräldrar var inte så förtjusta.., sedan ska jag fotafotafota en hel massa. Men jo jag har då nästan hela sommaren planerad. På tal om bilder så är precis alla bilder från datorn borta? Ja helt borta så ser ni dem så ropa på mig. 
 
kramis!
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

vart ska du o sommarjobba?:)

Svar: jag ska göra många olika ex, barnvakta, plocka jordgubbar och sådant(:
Fanny

2013-03-25 @ 18:27:14 / http://amandaalices.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0